راهنما


فرآیند اخذ نوبت: براي گرفتن نوبت ابتدا در قسمت (ثبت نام) نام، نام خانوادگي، استان و شماره خود را وارد نماييد. در صورت اشتباه وارد کردن هر کدام از اين مشخصات مي توانيد با رجوع به بخش (مشخصات کاربري) اطلاعات مورد نظر خود را ويرايش کنيد. با وارد کردن اطلاعات خود مي توانيد از هر کدام از مراکز و يا اماکن مورد نياز، نوبت خود را رزرو کنيد. پس از مشخص کردن تاريخ، شما بايد ساعت نوبت را نيز مشخص نماييد. توجه داشته باشید؛ ساعاتي که نمايش داده نشده و به رنگ قرمز درآمده نشان از گرفته شدن اين ساعت ها است همچنين لازم به ذکر است که هر کاربر قادر به گرفتن تنها يک نوبت از هر خدمت دهنده است. شما مي توانيد در صورت تمايل نوبت خود را حذف کنيد.


خدمت دهندگان: خدمت دهندگان گرامی نیز می توانند با نصب اپلیکیشن نوبت دهی نسبت به مدیریت مراجعین و ثبت مشخصات خود از قبیل عنوان خدمت، شرح، موقعیت مکانی، شماره های تماس، برنامه زمانی و سایر مشخصات خود را وارد نموده و از امکاناتی مانند ثبت دستی نوبت، مدیریت مشتریان، ثبت شرح داخلی برای هر مشتری، جابجایی نوبت های مشتریان، CRM مشتریان و مدیریت ارسال پیامک و تماس صوتی جهت یادآوری زمان نوبت به مراجعین خود بهره مند شوند.


مدیریت پیامک و تماس صوتی: این بخش جهت یادآوری زمان نوبت به مراجعین محترم طراحی شده است. هر خدمت دهنده می تواند با ورود به بخش "خدمت دهندگان"، قسمت "خدمات" و انتخاب گزینه "مدیریت ارسال پیامک و تماس صوتی" به پنل مربوطه وارد شده و این سرویس را برای خدمات تأیید شده خود فعال نماید. لازم به ذکر است که در ابتدا به هر خدمت دهنده 5 پیام صوتی و 5 پیامک رایگان جهت تست برنامه اهدا می شود. همچنین میزان پیامک و تماس صوتی باقیمانده نیز در همین قسمت قابل رویت است و می توان از همین بخش نسبت به خرید پیامک و تماس صوتی مورد نیاز خود با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و رمز دوم اقدام نمائید. پرداخت های انجام شده توسط شما نیز از منوی بالا و گزینه گزارشات قابل پیگیری است (در زمان خرید نیز در صورت موفقیت آمیز بودن تراکنش ایمیلی حاوی فاکتور خرید برای شما ارسال خواهد شد). همچنین خدمت دهندگان محترم می توانند در این قسمت زمان ارسال یادآور را نیز برای تک تک خدمات خود شخصی سازی کنند.



در صورت بروز هرگونه سوال با ما در ارتباط باشید:


087-31505


info@tirozh.com